Tuesday, February 7, 2012

3 eenvoudige en snelle Stretching oefeningen om met ischias

Een van de beste methoden om de pijn van ischias te verlichten is met rek-en strekoefeningen. Aangezien de meeste voorbeelden van ischias is een gevolg van spier-onevenwichtigheden of zakte houding (die vaak resulteert in de spieren onevenwichtigheden in de tijd), kan zich uitstrekt u helpen om zwakke spieren te verbeteren en de stress los te strak of gecontracteerde spieren.
Hier zijn een paar van de meest effectieve rekoefeningen voor Ischias die ik heb gezien.
Piriformis Stretch - Uw Piriformis is een spier die zich diep in je bekken. Als het te strak is, kan het uitschakelen van uw heupzenuw en veroorzaken pijn in de heupen of billen. Dit stuk zal helpen om de Piriformis vrij te geven.
Ga op de grond met beide voeten plat op de vloer voor u en de knieƫn gebogen. Als je je voelt pijn aan de linkerkant, neem je linker been en kruis het over je rechterbeen. Pak dan je linkerbeen met je armen en trek hem dicht bij je borst.
Wanneer u dit doet, voelt u zich een stretching gevoel in je achteruitkijkspiegel. Dit is uw piriformis spier. Houd deze houding zo lang als je je voelt comfortabel te doen en herhaal dagelijks tot het ongemak afneemt.
Cobra Stretch - Wij regelmatig spenderen het grootste deel van onze dagen zitten, en velen van ons niet een goede houding, terwijl we dat doen hebben. Dit kan leiden tot spieren die natuurlijke wijze naar voren te trekken met ons op en inspireren ons om traag en veroorzaken rugklachten. Deze vormen van yoga helpt om je spieren te trekken in de andere richting en kan ongedaan maken enkele van de gevolgen van het zitten de hele dag.
Om dit traject te proberen, liggen op de grond op je buik. Dan plaatst je handen op de vloer op ongeveer de borst-niveau en dan je bovenlichaam van de grond tillen. Denk aan dit als langzaam peeling uw lichaam van de vloer. Leun met uw hoofd naar achteren terwijl je je heupen en benen plat op de vloer. Dit stuk zal helpen bij het openen van uw rug en de spieren die soms je traag naar voren te strekken.
Swan Dive en Flat Back - Een ander probleem dat lijkt te veroorzaken Ischias is wanneer de heupzenuw vast komt te zitten of ergens gevangen langs haar loop door het lichaam. Deze volgende yoga stuk strakker fundamenteel de zenuw en kan trekken los van elke vorm van knik dat het misschien geraakt zijn blijven binnen
Begin met het met je rug recht en je voeten bij elkaar op de vloer. Nu steek je handen boven je hoofd en raak ze samen met ellebogen recht. Dan verlaag je armen en buigen je heupen om te proberen je voeten aan te raken.
Als je net als de meeste mensen, zult u niet in principe flexibel genoeg zijn om je voeten aan te raken. Tenminste nog niet, hoe dan ook. Probeer ook om je rug vlak en recht. Het is belangrijk om je rug vlak en recht dan het is om je tenen aanraken. Als je blijft gaan met deze over het verstrijken van de tijd uw flexibiliteit vergroot en kunt u eindelijk in staat om je voeten aan te raken. U moet deze rek voelt in uw onderrug en heupen.
Deze drie rek-en strekoefeningen helpen u los van uw heupzenuw en verlichten de pijn die je voelt. Deze wel enige tijd duren, in het algemeen, alle resultaten zien, zodat met hen opkomen voor een paar weken, indien nodig, en je zult zien je pijn weg te gaan.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment